Reklamacije i zamjene

Dostava, isporuka
Dostava se vrši putem GLS službe i to na području Hrvatske.
Nakon što se paket pripremi, Kupac će zaprimiti SMS poruku sa informacijama o paketu.

Paket se dostavlja u ruke Primatelja, na adresu Kupca. Na dan dostave Kupac će biti obaviješten SMS porukom o vremenu dostave. Isporuka paketa je 1-2 radna dana nakon slanja (Prodavatelj ne jamči za vrijeme isporuke nakon predaje pošiljke ovlaštenoj službi-GLS). Dodatne troškove uzrokovane promjenom vremena dostave(od strane Kupca), kao i ponovno slanje paketa od strane Prodavatelja, snosi Kupac (ukoliko se poslani paket vrati zbog nedostupnosti Kupca ili odbijanja paketa).

Poštarina iznosi 30HRK.
Sve naručene Proizvode nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko navedeno, zbog stanja zaliha, neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljaka.

Nedostupni proizvodi
Proizvodi koji su nedostupni u vrijeme narudžbe, ne mogu se naručiti. U slučaju da naručeni Proizvod nakon obavljenje narudžbe postane nedostupan, Prodavatelj će Kupca obavijestiti (pismenim putem ili telefonski) o mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu. Odluči li se Kupac na otkazivanje narudžbe, Prodavatelj će mu vratiti novac najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Svi eventualni povrati novca se vrše putem poslovnog računa Prodavatelja na račun Kupca u banci.

Ostali uvjeti dostave
Proizvodi će biti zapakirani tako da se u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja Pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati radniku kurirske službe koji je Pošiljku dostavio, odnosno odbiti preuzeti Pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Naručeni Proizvodi u Pošiljci osigurani su od gubitka u dostavi.

Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca)
Ugovor koji Kupac sklapa s Rosea p.t.o. za kupoprodaju Proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji Proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od Rosea p.t.o. te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Rosea p.t.o. i Kupca.

Kupac ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid.

Ugovor kupac može jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, mora nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, te adresu elektroničke pošte.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od datuma isporuke Proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg Proizvoda iz narudžbe.Ako kupac jednostrano raskine ugovor, izvršiti ćemo povrat novca, koji smo od kupca primili, bez odgađanja, a najdalje u roku od 14 dana od zaprimljene obavijesti o raskidu ugovora.

Prema čl. 77 st. 1 Zakona o zaštiti potrošača, Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.

Smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalje ili preda robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastili za primanje robe. Izravne troškove povrata robe Kupac snosi sam (u slučaju korištenja svog prava na jednostrani raskid ugovora).

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, obilježja i funkcionalnosti robe.

Ukoliko ste jednostavno odbili primiti paket bez prethodne najave (ili na neki način povrijedili poslovanje našeg obrta), prilikom iduće narudžbe nismo obavezni istu primiti ni isporučiti.

Zadržavamo pravo otkazivanja narudžbe ukoliko kupci svojim pristupom ponižavaju zaposlenike, omalovažavaju i vrijeđaju poslovanje obrta i osoba zaposlenih u njemu.

Za narudžbe koje nisu zaključene sa svim potrebnim podacima, ili su djelomično napisane, ili se kupac prestao javljati usred dogovora, smatramo da kupac od iste odustaje.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na Rosea.hr možete preuzeti ovdje.

Zamjena/Povrat proizvoda
Vraćeni proizvod obavezno mora sadržavati: račun, originalne etikete, a proizvod ne smije biti korišten, nošen, prljav, opran..

Ako prodavatelj utvrdi da proizvod kojeg vraćate/mijenjate nije u stanju kao prilikom isporuke, ako su skinute originalne etikete; proizvod je opran ili korišten, nismo dužni izvršiti povrat/zamjenu!

U slučaju da Kupac mijenja količinu i vrstu Proizvoda, smatra se da je Kupac napravio jednostrani raskid ugovora. U tom slučaju Kupac vraća Proizvode koje je dobio na:
Primatelj: Rosea p.t.o.
Andrije Kačića Miošića 15C
10410 Velika Gorica

U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Kupac je odgovoran za pakiranje paketa koji vraća, u slučaju oštećenja paketa, Rosea p.t.o. će skrenuti pažnju dostavljaču na oštećenje ambalaže te neće preuzeti paket.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog Proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim Proizvodom što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana.

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Rosea p.t.o. ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata Proizvoda. Rosea p.t.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Ako postoji materijalni nedostatak, Rosea p.t.o. će, prema odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovisno o željama Kupca:
• Ukloniti nedostatak o svom trošku
• Zamjeniti Proizvod za novi bez nedostatka
• Sniziti cijenu
• O svom trošku organizirati povrat oštećenog Proizvoda i vratiti novac
Prije povrata/zamjene obavezno nas kontaktirajte na mail adresu: rosea0204@gmail.com

Prigovori
Svoj pisani prigovor u smislu članka 10. važećeg Zakona o zaštiti potrošača

Kupac može podnijeti na adresu:
Rosea p.t.o.
Andrije Kačića Miošića 15c
10 410 Velika Gorica
ili putem elektroničke pošte: rosea0204@gmail.com

Isključenje odgovornosti
Prodavatelj zadržava pravo na tiskarske pogreške. U slučaju pogrešne cijene ili teksta u internetskoj trgovini rosea.hr mjerodavna je cijena ili tekst koji će priopćiti operater tj. radnik Rosea p.t.o.

Prodavatelj ima pravo izmjene Uvjeta poslovanja u bilo kojem trenutku kao i pravo ukidanja pristupa stranici Rosea.hr bez prethodne obavijesti. Da bi Kupac bio upoznat s mogućim izmjenama Uvjeta poslovanja, Kupac je obvezan povremeno pročitati Uvjete poslovanja. Samim korištenjem stranice Rosea.hr od strane Kupca podrazumijeva se da je Kupac upoznat sa svim izmjenama te da ih Kupac razumije i prihvaća. Ukoliko se Kupac ne slaže s Uvjetima poslovanja ili je maloljetan i bez suglasnosti zakonskog zastupnika, isti će se suzdržati od uporabe stranica Rosea.hr. Prodavatelj isključuje odgovornost za bilo kakvu štetu prouzročenu Kupcima ili trećim osobama uslijed takvih izmjena.

PRIMJERAK OBRASCA O JEDNOSTRANOM RASKIDU